VEEL GESTELDE VRAGEN

FAQ - veel gestelde vragen Tandtotaal
Waarom vind ik bij Tandtotaal wel veel, maar niet alles?

Wij verkopen de beste producten die er zijn. Producten die tandartsen en mondhygiënisten dagelijks adviseren. Natuurlijk zijn er veel meer artikelen te koop dan Tandtotaal aanbiedt, maar wij kiezen bewust voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Daarom vind je bij Tandtotaal heel veel, maar niet alles.

Ik wil van een product meer bestellen dan op voorraad. Kan dat?

Ja dat kan. Het duurt dan alleen iets langer voordat je de bestelling ontvangt. Wij hebben onze voorraad meestal binnen één werkdag weer aangevuld. Daardoor hebben we altijd de nieuwste producten met lange houdbaarheid in ons magazijn. Wel zo fris en gezond.

Heb ik een account nodig om te bestellen?

Nee, bij Tandtotaal kun je ook zonder account bestellen. Maar als je wel een account hebt kun je door in te loggen op Mijn Account je recente bestellingen bekijken, je verzend- en factuuradressen beheren, je wachtwoord wijzigen en account details bewerken of verwijderen. Wel zo handig. Alle gegevens worden beveiligd (encrypted) opgeslagen. Tandtotaal is een SSL beveiligde website.

Wat gebeurt er na het plaatsen van mijn bestelling?

Je ontvangt een email met een overzicht van de bestelde artikelen. Zodra wij je betaling hebben ontvangen wordt de bestelling verwerkt en verzonden via PostNL. Ter bevestiging ontvang je een email van Tandtotaal. Daarna ontvang je een email van PostNL met de track & trace gegevens van je bestelling. Op die manier kun je eenvoudig het bestelproces volgen en zien wanneer je bestelling wordt afgeleverd.

Wat zijn de levertijden van Tandtotaal?

De levertijd van een bestelling is doorgaans 1 tot 3 werkdagen. Na ontvangst van je betaling wordt de bestelling verwerkt en verzonden via PostNL. Je ontvangt een track & trace bericht waarmee je de bestelling kunt volgen.

Waarom moet ik verzendkosten betalen?

De kosten die wij in rekening brengen zijn verpakkingskosten en de kosten die wij aan PostNL moeten betalen voor het verzenden en correct afleveren van je bestelling. De chauffeur moet immers ook zijn boterham verdienen. Om alle artikelen zo goedkoop mogelijk te kunnen aanbieden moeten we  helaas verzendkosten in rekening brengen. 

Maar bij bestellingen van 50 euro of meer berekenen wij geen verzendkosten (voor België en Duitsland is dat 75 euro of meer).

Ontvang ik een factuur van mijn bestelling?

Je ontvangt een factuur van je bestelling per email en in de verpakking van de bestelde goederen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?

Ja dat kan. Tijdens het afrekenen kun je kiezen voor het afhalen van de bestelling bij een PostNL locatie bij je in de buurt.

Door wie wordt Tandtotaal aanbevolen?

Tandtotaal wordt aanbevolen door tandartsen en mondhygiënisten in Nederland, België en Duitsland. Ook fabrikanten als Dentaid, TePe, Lactona, Ultradent, Megasmile, Curaprox en Curasept adviseren Tandtotaal.