FAQ

De levertijden van een bestelling zijn 1 tot 2 werkdagen. Na ontvangst van uw betaling wordt de bestelling verwerkt en verzonden via GLS pakketdienst. GLS levert uw bestelling af op de eerst volgende werkdag. GLS bezorgt NIET op zaterdag.

De kosten die wij in rekening brengen zijn de kosten die wij aan GLS moeten betalen voor het verzenden en afleveren van een bestelling. De chauffeur moet immers ook zijn boterham verdienen. Om alle artikelen zo goedkoop mogelijk te kunnen aanbieden moeten we de verzendkosten in rekening brengen. Echter bij bestellingen van 50 euro of meer berekenen wij GEEN verzendkosten.

Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk een bestelling af te halen.

U ontvangt een email met een overzicht van de bestelde artikelen. Zodra wij uw betaling hebben ontvangen wordt uw bestelling verwerkt en verzonden via GLS. Ter bevestiging ontvangt u een email van Tandtotaal. Daarna ontvangt u een email van GLS met de track & trace gegevens van uw bestelling. U kunt dan eventueel aan GLS doorgeven dat u de bestelling bij een GLS pakketshop wilt afhalen in plaats van te laten bezorgen.

U ontvangt een factuur van uw bestelling per email en in het pakket bij de bestelde goederen.

Tandtotaal wordt aanbevolen door tandartsen en mondhygiënisten in Nederland en België. Ook fabrikanten als Dentaid, TePe, Lactona, Ultradent, Megasmile, Carmex en Rident adviseren Tandtotaal. Wij hebben het MKB webshop keurmerk voor vertrouwd en veilig winkelen.

Wij verkopen de allerbeste producten die er zijn. Producten die tandartsen en mondhygiënisten dagelijks adviseren. Natuurlijk zijn er veel meer artikelen te koop dan Tandtotaal aanbiedt, maar wij kiezen bewust voor kwaliteit in plaats van kwantiteit. Daarom vind u bij Tandtotaal wel veel, maar niet alles.

De website van Tandtotaal is sinds augustus 2015 ondergebracht bij een supermoderne en zeer veilige provider (tandtotaal.nl is een https beveiligde website). Wachtwoorden worden om veiligheidsredenen altijd versleuteld opgeslagen (encrypted). Dit is overigens ook wettelijk verplicht voor webshops. Het was daarom niet mogelijk de inloggegevens en de wachtwoorden van onze vaste klanten te verhuizen van de oude naar de nieuwe provider. Daarom moeten ook onze vaste klanten (van voor 1 augustus 2015) hun gegevens eenmalige opnieuw invoeren om een account aan te maken. Bestellen zonder het aanmaken van een account is overigens ook mogelijk.